Schitterend weekend - Reisverslag uit Norfolk, Verenigde Staten van Linse De Grez - WaarBenJij.nu Schitterend weekend - Reisverslag uit Norfolk, Verenigde Staten van Linse De Grez - WaarBenJij.nu

Schitterend weekend

Door: Linse

Blijf op de hoogte en volg Linse

23 September 2009 | Verenigde Staten, Norfolk

Hallo!

Er is vorig weekend vanalles gebeurd en alleen maar positief!!
Eerst en vooral een redelijk grote verandering op vrijdag..

Ik deed dus mee aan de audities voor one-act op donderdag en vrijdag. Terwijl ik me vrijdag aan het haasten was om me na de auditie naar de volleybal te begeven, sprak onze leerkracht me aan. Ze wou me 'in private' spreken. Ik was best wel nieuwsgierig en zenuwachtig want ik had totaal geen idee waarom ze me onder 4 ogen wou spreken (nu ja, 6 want Mr Nixon was er ook bij ;))
Wat ze me dan gezegd en gevraagd hebben, heeft hier een en ander veranderd!
Ze waren heel erg onder de indruk van mijn auditie en wouden mij een grotere rol geven dan waarvoor ik auditie gedaan had. Dat gaf alleen 1 probleem, het stelde me voor de keuze tussen volleybal en one-act. Met een kleine rol zou ik nog blijven volleybal spelen, met een grote niet.. Ik wist dus niet goed wat te doen. Ofwel volleybal blijven spelen (waar ik niet zo goed in ben in vergelijking met de anderen die dat al jaren doen) en een figurantenrol in one-act, ofwel geen volleybal en een leuke grote rol in one-act. Mijn hart zei me om voor dat laatste te kiezen maar ik was wel wat bang om het tegen mijn gastouders te zeggen, ze zijn tenslotte allebei volleybalcoach! Maar na gepraat te hebben met enkele mensen (ook mijn gastmama) was ik zeker en nam ik afscheid van alle supertoffe mensen in volleybal, klaar om me vanaf maandag (eergisteren dus) volledig te geven voor one-act!

De eerste repetities zijn nu al over en ik vind het echt heel leuk, het zijn ook allemaal supertoffe mensen en we hebben al heel wat plezier gemaakt samen! Dat belooft! Ik hou jullie hier ook wel van op de hoogte!

Vrijdagavond gingen we eerst nog supporteren voor onze Pierce Blue Jays, die Football speelden. Ze hebben verloren maar dat kon onze avond zeker en vast niet bederven! Het was een echte Amerikaanse avond met hamburger en popcorn en die typische sfeer die hier hangt rond een football field, ZALIG!

Na de game gingen Swara en ik mee naar Eva's huis waar we na het eten van muffins en kijken in oude jaarboeken van haar gastouders, moe maar tevreden in slaap vielen. De wekker ging veel te vroeg af maar we keken alledrie heel erg uit naar onze trip!
Eerst reden we een half uur naar een coordinator van de andere organisatie die ook een Duitse student heeft, we reden dan samen (2u) naar de plaats waar de bus ons kwam ophalen (McDonalds! :p We hadden daar ook ons ontbijt) en dan hebben we voor zo'n 6u gereden! We zagen het landschap veranderen van velden en koeien naar zand en absoluut NIKS, naar heuvels en dennenbomen en rode aarde naar rotsen. Heeeeeel erg speciaal allemaal! We stopten bij zo een typische winkel van een tankstation en zagen daar onze eerste echte cowboys! Compleet met laarzen, riem en hoed :D
We bezochten eerst Crazy Horse Monument, daarna Keystone en dan Mount Rushmore (waar we de zon zagen ondergaan en we een 'show' kregen met extra uitleg over alles). Moe maar zeeeeer tevreden gingen we daarna naar het hotel waar ik een hele avond Duits mocht horen (en gelukkig ook verstaan) want ik lag met 3 Duitse meisjes op een kamer. Het ene meisje heeft familie in Nl en sprak een beetje Nederlands, amai dat was raar!En ik ben hier nog maar 1,5 maand, wat zal dat geven als ik terugkom! :p)
De volgende ochtend een uur te vroeg opgestaan (vergeten dat er een uurverschil was:)) en dan zijn we naar Wall drug geweest, we kwamen precies in een Westernfilm terecht! En we zagen heel wat cowboytypes! ;) Daarna reden we door de badlands en dat zal ik nooit vergeten! Woorden schieten me echt tekort als ik dit probeer te beschrijven! Echt ongelooflijk mooi! Daarna reden we weer naar 'huis'.
Ik heb echt ongelooflijk genoten van het weekend, leuke mensen ontmoet vanuit alle hoeken van de wereld en prachtige natuur gezien!!! Dit vergeet ik nooit!

Zo, dit was weer een kort verslag :p

Heel veel groetjes vanuit Norfolk!!! (Eigenlijk vanuit Pierce want ik zit nog op school ;))

Liefs,

Linse


  • 25 September 2009 - 12:21

    Liesbeth Verstappen:

    Wauw!!! Je hebt het daar echt getroffen! Volgend jaar kom je dan toch een gastcollege geven in mijn 3 Huwe, niet...

    oh and break a leg...

  • 25 September 2009 - 18:03

    Annemie (=mama):

    in het engels is het wel "break a leg" maar ... bij ons is het "dikke ..." :D

  • 25 September 2009 - 19:33

    Lotte:

    pff , heb eig al spijt dat'k ook niet naar t buitenland ben gegaan ..

  • 26 September 2009 - 02:30

    Linse:

    Haha mama! In het Nederlands is het inderdaad een beetje anders.. ;)

    ZJg!!!

  • 26 September 2009 - 21:26

    C&A:

    Ly&My

  • 01 Oktober 2009 - 19:22

    Moefie:

    goed zo

  • 02 Oktober 2009 - 02:33

    Linse De Grez:

    Moefie? :p Verklaar je nader.. :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Norfolk

Linse

Actief sinds 24 Juni 2009
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 31275

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2009 - 28 Mei 2010

High School Year

Landen bezocht: