Bijna naar Florida! - Reisverslag uit Norfolk, Verenigde Staten van Linse De Grez - WaarBenJij.nu Bijna naar Florida! - Reisverslag uit Norfolk, Verenigde Staten van Linse De Grez - WaarBenJij.nu

Bijna naar Florida!

Door: Linse

Blijf op de hoogte en volg Linse

12 Februari 2010 | Verenigde Staten, Norfolk

Hi there!

Hoe gaat het daar in Belgie? Weeral sneeuw zag ik. Het is de moeite!

Hier in Norfolk gaat alles nog steeds zijn gewone gangetje. We hadden hier de superbowl zondag, de belangrijkste football match van het jaar. Er is dan ook speciale reclame in half-time waar de meeste mensen altijd naar uitkijken :D

Vandaag kregen we candy-grams op school. Je kon voor Valentijn snoepjes als m&m’s kopen voor je vrienden/familie en alle opbrengst is voor fccla, een vereniging van onze school. Tijdens de lunch kreeg iedereen dan zijn/haar candy-grams. Ze hebben dan een grappig opschrift als ‘We like to chit-chat so here’s a kit-kat’ of ‘you’re a dandy, eat some candy’. :)

Ik heb hier net mijn valies gemaakt en ben meer dan klaar om naar Orlando te vertrekken morgen! Lisa komt mij morgen halen om half 8 en dan gaan we naar Omaha, samen iets eten en dan naar de luchthaven. Ze voorspellen wel sneeuw hier dus ik hoop dat dat geen roet in het eten gaat gooien! In Orlando is het weer ook niet schitterend. Normaal is het daar een 25 graden maar nu is het nog geen 20. Maar voor ons, komende uit Nebraska en Michigan, zal het heel warm zijn! Ik ga niet meer terug willen keren ;)

Zo, nu ben je weer wat up-to-date. Tot volgende week! (dan breng ik zeker en vast verslag uit over Florida!)

Liefs,

Linse

  • 13 Februari 2010 - 14:56

    Eline:

    Hey! Ja de superbowl was wel tof om te zien he! Alle ik zie u vanvavond in Orlando!!! Spannend....=)

  • 16 Februari 2010 - 15:21

    Liesbeth & Wim:

    Veel plezier in Florida! In België nog altijd sneeuw, maar vandaag wel met zon! Eindelijk...

  • 18 Februari 2010 - 12:51

    Je Nichtje Nore :) :

    hej Linse!

    zo leuk van de candy-games,da zouden ze ier op ons school ook is moeten doen ! :)
    héél veel plezier in Florida,geniet ervan :) en ik wil alle details horen hé ;)

    dikke kus

    Nore

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Norfolk

Linse

Actief sinds 24 Juni 2009
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 31262

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2009 - 28 Mei 2010

High School Year

Landen bezocht: