Terug naar Belgie - Reisverslag uit Norfolk, Verenigde Staten van Linse De Grez - WaarBenJij.nu Terug naar Belgie - Reisverslag uit Norfolk, Verenigde Staten van Linse De Grez - WaarBenJij.nu

Terug naar Belgie

Door: Linse

Blijf op de hoogte en volg Linse

01 April 2010 | Verenigde Staten, Norfolk

Hallo!

Ik heb de details over mijn vlucht gekregen.

Papa komt hier morgen plaatselijke tijd aan rond half 5. We gaan dan samen terug zondag. Eerst vliegen we van Sioux City naar Minneapolis. Van Minneapolis vliegen we dan naar Atlanta en dan hebben we een rechtstreekse vlucht van Atlanta tot in Zaventem. Normaalgezien zouden we aankomen om half 9.
Wel, ik ga hier nog wat genieten van mijn laatste uren hier en ik moet mijn valies nog maken!

Tot in Zaventem!

Liefs,

Linse

  • 02 April 2010 - 10:27

    Stephanie Rooms:

    Hallo Linse,

    Zo spijtig! Ik was geschrokken dat je terug moest komen.
    Hopelijk gaat alles goed komen met je gezondheid.
    Ik ben nog thuis tot 21 mei anders moeten we eens afpsreken.
    Ik mail je nog wel!
    Groetjes,
    Stephanie

  • 02 April 2010 - 13:35

    Eline:

    Hey Linse, echt stoem he! Geniet nog wat van je laatste dagen in Nebraska!!!! Ik hoop dat je snel terug kan komen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Norfolk

Linse

Actief sinds 24 Juni 2009
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 31263

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2009 - 28 Mei 2010

High School Year

Landen bezocht: