Back in the US - Reisverslag uit Norfolk, Verenigde Staten van Linse De Grez - WaarBenJij.nu Back in the US - Reisverslag uit Norfolk, Verenigde Staten van Linse De Grez - WaarBenJij.nu

Back in the US

Door: Linse

Blijf op de hoogte en volg Linse

02 Mei 2010 | Verenigde Staten, Norfolk

Hallo!

Het duurde een hele tijd (verzekeringen en aswolken zorgden wat voor problemen) maar ik ben nu eindelijk terug in Nebraska!
Maandagmorgen ben ik in Belgie vertrokken en na een lange reis ben ik maandagavond in Nebraska aangekomen.

Het was gek om terug in Belgie te zijn voor die 3 weken. Het was makkelijker om terug naar de US te gaan, ik voelde me meteen terug thuis.

Ik ben meteen met track gestart en morgen heb ik mijn eerste (en ook meteen laatste) meet. Ik kijk er wel al erg naar uit. Ik ga verspringen en de 100m sprint doen.

Op school hebben we onze cap, gown and tassel gekregen voor graduation! We moesten het passen om te zien of het ok was. Echt grappig! En echt zoals in de films! Vooral het hoedje is erg leuk ;) Graduation is 15 mei dus dan zal je wel nog foto's zien verschijnen :D

Nu ga ik nog wat genieten van het mooie weer hier, ik heb plannen voor een pic-nic aan het meer met een goede vriendin dus dat wordt tof! :D

Liefs,

Linse

  • 02 Mei 2010 - 19:12

    Liesbeth & Wim:

    Geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Norfolk

Linse

Actief sinds 24 Juni 2009
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 31273

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2009 - 28 Mei 2010

High School Year

Landen bezocht: