Onverwacht nieuws.. - Reisverslag uit Norfolk, Verenigde Staten van Linse De Grez - WaarBenJij.nu Onverwacht nieuws.. - Reisverslag uit Norfolk, Verenigde Staten van Linse De Grez - WaarBenJij.nu

Onverwacht nieuws..

Door: Linse

Blijf op de hoogte en volg Linse

30 Maart 2010 | Verenigde Staten, Norfolk

Hallo!

Inderdaad, heel lang geleden dat je nog van mij gehoord hebt! Sorry daarvoor!

De laatste weken hier waren niet meteen de leukste van mijn verblijf.. Ik ben namelijk 'ziek' geworden en heb 8 dagen in het ziekenhuis gelegen. Niets ergs hoor, ik was een paar keer flauwgevallen zonder reden en ze wouden gewoon weten hoe dat kwam. Ondertussen krijg ik medicatie en ben ik al bijna terug de oude.
Spijtg genoeg is de Amerikaanse gezondheidszorg verschrikkelijk duur en de verzekering ging moeilijk doen..
Na dagenlang onderhandelen en bellen en mailen hebben ze beslist dat ik terug naar Belgie moet komen. Ik ben wel blij dat ik jullie al snel ga terugzien maar langs de andere kant ben ik heel ongelukkig met heel deze situatie. Ik ben hier helemaal nog niet klaar met mijn ‘jaar’ en heb nog zoveel dingen te doen en dingen om naar uit te kijken. Er is misschien nog een mogelijkheid dat ik terug zou kunnen keren naar de US maar dat is absoluut nog niet zeker. Mijn gevoelens zijn dus heel gemengd op het moment..
Ik weet nog niet wanneer ik juist terug in Belgie zal aankomen. Ik laat het hier op mijn blog wel meteen weten. Het zal wel snel zijn (binnen een week). De verzekering wou me voor het weekend nog weg, dat hebben we gelukkig nog wat kunnen tegenhouden. Ik wil nog genieten van mijn laatste dagen hier!
Wel, meer heb ik niet te zeggen. Goed nieuws voor jullie en slecht nieuws voor mij

Liefs en tot heel binnenkort :) :(

Linse

  • 31 Maart 2010 - 05:15

    Nele:

    hoi Linse,

    ik heb ook een tijdje niets meer van me laten horen, maar ben je wel steeds blijven volgen op je blog en facebook. Ik vind het spijtig dat je vroeger naar huis moet komen. Geniet van je daagjes ginder nog en laat ons hopen dat je mss nog terug mag gaan!! Ik duim voor je!

    groetjes
    nele

  • 31 Maart 2010 - 05:49

    Papa:

    hou je goed dochtertje!!
    je gaat alleszins terug!!

  • 31 Maart 2010 - 08:23

    Anne:

    Hey Linse!

    Wat jammer voor jou dat je al zo snel moet terugkomen! Ik hoop echt dat je nog terugkan. De Amerikaanse gezondheidszorg is echt vreselijk. We krijgen er op dit moment les over en er is echt niets goed aan.
    Geniet nog van je laatste dagen ginder en tot snel hé :-)

    Groetjes!
    Anne

  • 31 Maart 2010 - 11:26

    Rosalie:

    Oh jeetje, das echt super stom! Ik vind het eigenlijk echt erg dat je naar huis moet komen!!! Zo een plotste onderbreking is echt heel stom! Ik ging deze namiddag juist een kaartje posten voor jou...ik zal het thuis komen afgeven;)
    xxxx

  • 02 April 2010 - 09:10

    Katrien:

    Tot binnenkort! We komen zeker eens langs en duimen dat je op de een of andere manier terug kan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Norfolk

Linse

Actief sinds 24 Juni 2009
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 31285

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2009 - 28 Mei 2010

High School Year

Landen bezocht: