6 maanden in de US - Reisverslag uit Norfolk, Verenigde Staten van Linse De Grez - WaarBenJij.nu 6 maanden in de US - Reisverslag uit Norfolk, Verenigde Staten van Linse De Grez - WaarBenJij.nu

6 maanden in de US

Door: Linse

Blijf op de hoogte en volg Linse

07 Februari 2010 | Verenigde Staten, Norfolk

Hallo!

Inderdaad, ik ben al 6 maanden weg van huis! Ik kan het amper geloven dat ik hier al een half jaar ben en nog maar 4 maanden te gaan heb!

De voorbije 2 weken waren hier niet zo geakkelijk. De zus van mijn gastpapa is onverwachts gestorven en dat zette heel het gezin op zijn kop natuurlijk.
Hij nam direct het vliegtuig toen hij het nieuws hoorde (zijn familie woont niet in Nebraska) en bleef daar dan voor een volledige week om alles te regelen enzo.
Op hetzelfde moment gingen Bree en Lacey weg voor band dus ik was 2 dagen alleen met mijn gastmama! Ik had er wat schrik voor maar het is goed meegevallen en ik denk dat het eens goed was ook. We hebben veel gepraat.

Deze week heb ik ook try-outs gedaan voor het all school toneel. Het zal echt leuk worden. Ik heb de rol van 'Heidi' gekregen, eigenlijk de laatste rol die ik wou maar ik ben toch blij dat ik kan meedoen, het is beter dan niets ;) We beginnen binnenkort met repetities.

Voor de rest is er niet veel speciaal gebeurd. Ik ging naar school, at en sliep thuis en ging de volgende ochtend weer naar school :D

Gelukkig kan ik al aftellen naar Orlando! Ik kijk er echt superhard naar uit!

Tot binnenkort!

Liefs,

Linse

  • 07 Februari 2010 - 20:16

    Papa:

    groetjes aan mijn heidi in nebraska vanuit istanbul

  • 07 Februari 2010 - 20:23

    Stephanie Rooms:

    Hey,
    Goed hé! Je kan toneelspelen! Maakt niet uit welke rol zolang je maar kan genieten van de repetities en de voorstellingen.
    Laat me zeker iets weten over het toneelstuk en de voorstellingen.
    Groetjes,
    Stephanie

  • 11 Februari 2010 - 19:49

    Francine Caenen:

    Het zal zeker "deugd "doen in Orlando. Ik heb vernomen dat het daar warm is. Hier is het momenteel bar koud (toch voor hier).
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Norfolk

Linse

Actief sinds 24 Juni 2009
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 31290

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2009 - 28 Mei 2010

High School Year

Landen bezocht: