Kerstvakantie - Reisverslag uit Norfolk, Verenigde Staten van Linse De Grez - WaarBenJij.nu Kerstvakantie - Reisverslag uit Norfolk, Verenigde Staten van Linse De Grez - WaarBenJij.nu

Kerstvakantie

Door: Linse

Blijf op de hoogte en volg Linse

24 December 2009 | Verenigde Staten, Norfolk

Hallo!

Nog altijd veel sneeuw in Belgie?
Hier is er weer een sneeuwstorm! Het begon deze gisterenmiddag te sneeuwen en er is zo een 15 cm nu, bovenop hetgene wat nog over was van vorige keer. En er is nog meer sneeuw op komst! Leuk om een witte kerst te hebben natuurlijk! Wel ook minder leuk omdat familie die verder woont dan niet naar het kerstdiner kan komen.. Ook de ijskoude wind maakt het minder leuk, we kunnen niet buiten 'spelen' :D We zouden al bevroren zijn na 2 minuten!

Dinsdag was het onze laatste schooldag! Eindelijk vakantie! Dat is echt wel eens nodig!
Na school zijn Eva, Swara en ik samen met onze coordinator naar Norfolk gereden voor pizza en movies en hebben een moviemarathon gehouden. We hadden superveel plezier!

Gisteren hebben we nog wat last minute kerstinkopen gedaan. Er liggen echt gigaveel cadeaus onder de kerstboom, niet normaal! Ook is de doos uit Belgie eindelijk toegekomen. Dat worden dus Belgische cadeaus voor die Amerikanen hier :)

Straks gaan we kerstavond vieren bij familie, ik moet me gaan klaarmaken. Een verslag (met foto's)van de feestdagen volgt dan nog wel!

A Merry Christmas to everyone!!!

Liefs,

Linse

• 25 December 2009 - 20:52

Mama:

nogmaals merry christmas
    (ik kan het maar niet genoeg herhalen) miss you

• 27 December 2009 - 09:31

Rosalie:

Woow, jij hebt echt een witte kerst :) leuk!
    Geniet ervan en hopelijk krijg je veel van die pakjes die daar onder boom liggen.
    groetjes
    xxx

• 27 December 2009 - 11:04

Francine Caenen:

't is wel al voorbij (Kerstmis) maar dan is het voor volgende week een Prettig en Uitbundig Nieuwjaarsfeest. Ik ben benieuwd naar het volgende reisverslag!!!

• 05 Januari 2010 - 12:10

Katrien:

Linse,
    sorry voor de late reactie, zit wat achter op mijn internetschema. Ondertussen zijn wij hier ook alweer voorzien van winterpret. Het is echt schitterend, en niet zo koud dat we niet buiten kunnen!
    Ik wens jou hierbij ook een jaar vol zonneschijn, waarin zorgen en verdriet onbekenden zijn!
    Tot binnenkort!